bejelentkezés

Elfelejtett jelszó

Belépés/Regisztráció


Általános Szerződési Feltételek

1. A www.ecomatic.hu honlapon történő megrendelés általad történő leadásával és annak elfogadásával adásvételre irányuló szerződés jön létre az Ecomatic Kft. (székhelye és levelezési címe: 6000 Kecskemét, Serfőző u. 1., telefonszáma: +36 30 3753153, e-mail címe: info@ecomatic.hu, cégjegyzék száma: 03-09-123364, adószáma: 23570092-2-03) és Te vagy céged között. Amennyiben a szerződés tekintetében fogyasztónak minősülsz, úgy távollévők között kötött szerződés szabályai is vonatkoznak az adásvételre, amelyeket a jelen ÁSZF külön részletez.

 

Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

Jelen ÁSZF letölthető a www.ecomatic.hu oldalról.

 

A létrejött adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik a jelen ÁSZF rendelkezései, míg a szerződés egyedi adatait a megrendelésed és annak visszaigazolása tartalmazza, amelyet e-mail útján kapsz meg a megrendelés leadását követő munkanapokon 24 órán belül.

 

2. Az adásvételi szerződés létrejöttének menete az alábbi (technikai) lépések szerint történik, amelyet a honlapon külön linken is elérsz:

  • - a www.ecomatic.hu honlapon található Webshop-ban kiválasztod az általad megvásárolni kívánt terméket,
  • - a kiválasztott termék lapján találod az adóval növelt bruttó vételárat, a termék lényeges tulajdonságainak leírását, majd a kosárban az átvételi-szállítási lehetőségeket, a szállítás várható határidejét, a kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettség fennállásáról történő tájékoztatást és a részletes szabályokat tartalmazó linket, a gyártó által biztosított jótállás idejét és jelen ÁSZF linkjét,
  • - amennyiben meg szeretnéd vásárolni a terméket, akkor a „Kosárba” gombra kell kattintanod, majd a rendelés lezárásához be kell lépned a Kosár menüpontba. Az oldal alján található linken elérheted jelen ÁSZF-et. Az ÁSZF tartalmazza a panaszkezelés módjára, az elállási jog gyakorlására és feltételeire, az elállási minta használatának lehetőségére, elállás esetén a visszaküldés általad fizetendő költségére és az elállási jog alóli kivételekre vonatkozó tájékoztatókat. A magatartási kódex hiányára vonatkozó rendelkezéseket különös alapossággal tanulmányozd át. Az ÁSZF továbbá tartalmazza a fizetési lehetőségeket és azokhoz kapcsolódó határidőket (amelyek közül választanod kell), valamint az elállási jogra, kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó tájékoztatókat. A dokumentumot le tudod tölteni és menteni saját adathordozóra.
  • - a fenti dokumentumok részletes tanulmányozását és lementését követően azok elolvasását, elfogadását és saját adathordozóra történő lementését igazolnod kell a megrendelés leadása előtt a kis négyzetek kipipálásával,
  • - a kosár oldalán kell megadnod a szerződés megkötéséhez szükséges adataidat és a szállítási címet vagy a személyes átvétel választását,
  • - ha az adásvételi szerződés tartalmának megismerését követően meg kívánod vásárolni a kiválasztott terméket, akkor ezek után a kosárban a „Megrendelem” gombra kell kattintanod, amelyet követően a megrendelés egyedi azonosítóját és a „RENDELÉSÉT RÖGZÍTETTÜK, KÖSZÖNJÜK A VÁSÁRLÁSÁT!” üzenetet tartalmazó lap töltődik be;
  • - megrendelésed elfogadása esetén az általad megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza a szerződés egyedi részeit, valamint a fentiekben rögzített valamennyi dokumentum linkjét, ezzel az az adásvételi szerződés létrejött közted és az Ecomatic Kft. között.

 

3. A webáruházban forgalmazott áruk részletes jellemzőit a termékre kattintva érheted el. Sok időt és energiát fordítunk arra, hogy ezek az adatok pontosan legyenek feltöltve, de időnként sajnos így is előfordul, hogy vagy mi, vagy a gyártó pontatlan adatokat, paramétereket, konfigurációt ad meg. Az Ügyfél köteles ezért a megvásárolt termék adatait, paramétereit, konfigurációját az átvételt követően haladéktalanul ellenőrizni, mielőtt megkezdi a termék használatát. A termék adatainak, paramétereinek pontatlan feltűntetése a vételárat nem befolyásolja, mivel a beszerzési árakat nem az Ecomatic Kft. határozza meg, továbbá nem minősül a termék hibájának. Az Ügyfél az átvett termék adatainak, paramétereinek pontatlan feltűntetése miatt árleszállítást vagy kártérítést nem követelhet, jogosult azonban a használatot megelőzően, de legkésőbb a termék átvételét követő 14 napon belül az adásvételi szerződéstől elállni. A termék rendeltetésszerű használatának megkezdésével az Ügyfél elfogadja az átvett termék tényleges adatait, paramétereit. Amennyiben a termék átvételét követően az eredeti állapot nem állítható helyre, tehát az Ügyfél eredeti állapotban és a felnyitáson túl sértetlen csomagolásban nem tudja a terméket részünkre visszaszolgáltatni, úgy elállási jogával nem élhet.

 

4. Minden igyekezetünk ellenére hibás ár kerülhet ki a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os árra, akkor cégünk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Amennyiben az Ügyfél a nyilvánvalóan hibás ár mellett ragaszkodik a szerződés teljesítéséhez, abban az esetben az Ecomatic Kft-t megilleti a szerződéstől való elállás joga.

 

5. Számlát utólag módosítani sajnos nem áll módunkban. Ha utólag kiderül, hogy rossz névre szól a számla, 15 napon belül tudjuk kijavítani (az eredeti számlát ha visszajuttatod hozzánk jóváírjuk, és a módosításokkal kiállítjuk az újat).

 

6. Online vásárlás:

 

Megrendelés / szerződéskötés: honlapon keresztül online

 

A szerződés nem minősül írásbelinek, a szerződés megkötése érdekében kizárólag távközlő eszközt alkalmazunk. A megrendeléseket (megkötött szerződéseket) iktatjuk, a vásárló kérésére azokat később is vissza tudjuk keresni. Az iktatásnál a rendelés azonosítóját használjuk iktatószámnak.

 

A megrendelés / szerződéskötés nyelve: magyar nyelv.

 

A megrendelés leadása nem minősül szerződéskötésnek! Szerződés akkor jön létre, amikor a Felhasználó a termék vételárát kifizeti. Amennyiben a termékkel kapcsolatban probléma merülne fel, vagy nem szállítható 2-7 munkanapon belül, kapcsolatba lépünk veled telefonon, vagy e-mailen keresztül.

 

7. Árak: Online, az adott termék lapján feltűntetett bruttó ár.

 

Amennyiben az általad megrendelt termék nincs raktáron, úgy sajnos előfordulhat, hogy az általad történő megrendelés és az általunk történő beszerzés között a szállítónk árat emel, vagy rajtunk kívülálló okból egyéb többletköltségeink keletkeznek. Természetesen igyekszünk a terméklapon feltűntetett árat tartani, azonban arra az esetre, amennyiben a saját teljes bekerülési költségeink a fenti okok miatt meghaladják a terméklapon feltűntetett árat, fenntartjuk magunknak az árváltoztatás lehetőségét. Ha szükségessé válik a termék árának emelése, e-mail útján és telefonon is felvesszük veled a kapcsolatot, hogy a megváltozott ár mellett is fenntartod-e megrendelésed. Amennyiben nem, úgy mindkét félnek elállási joga van a szerződéstől.

 

Az Ecomatic Kft. fenntartja a jogot, hogy bármely terméke árát, konfigurációját külön figyelmeztetés nélkül megváltoztassa, vagy bármely termék forgalmazását megszüntesse.

 

Természetesen ezen lehetőség a fenti kivétellel nem vonatkozik a már létrejött szerződésekre.

 

Amennyiben a Szolgáltató (Ecomatic Kft.) minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében elállhatsz a vásárlási szándéktól.

 

Ha bármilyen kérdésed merül fel a megrendelt termékkel vagy a kiszállítással kapcsolatban, keress minket az info@ecomatic.hu elektronikus levélcímen, vagy munkanapokon telefonon is a 06 30 3753153-as telefonszámon.

 

8. Fizetési lehetőségek

 

Banki átutalás: Megrendelésedet követően 1 munkanapon belül (munkaidőben jellemzően 2 órán belül) emailben küldünk egy díjbekérőt, ami minden adatot tartalmaz, ami az utaláshoz kell. Az utalás számlánkra érkezését követően 1, maximum 2 munkanapon belül postázzuk az árut. Ha 1 héten belül nem érkezik meg az utalás, a rendelést automatikusan töröljük. (kivéve, ha előre egyeztettünk, hogy később utalsz);

 

A megvásárolt termék átvételére kizárólag a vételár megfizetését követően van lehetőséged. Az Ecomatic Kft. a terméken fennálló tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig kifejezetten fenntartja.

 

9. Áruátvétel: házhoz szállítással

 

Áruátvétel házhoz szállítással:

 

A megrendelt áru kiszállítását - amennyiben az raktáron van - a megrendeléstől számított 2 - maximum 3 munkanapon belül garantáljuk. A házhoz szállítás díja 1400,-Ft ÁFÁ-val.

 

A szállítási díj teljes körű biztosítást foglal magában. Ez azt jelenti, hogy ha a csomaggal bármi történik (törés, lopás, eltűnés) Téged semmilyen kár nem ér, ha átvételkor jelzed a hibát a futárnak és arról jegyzőkönyvet vesztek fel. (Sajnos a jegyzőkönyv felvételének elmaradása esetén nem fizet a biztosító és utólag már nehezen bizonyítható, hogy a kár a szállítás során keletkezett). Ráadásul az ügyintézéssel sem kell bajlódnod, mindent elintézünk, és küldjük az új terméket. A szállítási költséget a számlán külön tételként feltüntetjük.

 

Áruszállító partnerünk a DPD futárszolgálat.

 

A kiszállítást megelőző napon 18 óráig a DPD fuvarkezelő rendszeréből küldünk Neked egy emailt, amiben a szállítással kapcsolatos információkat találod.

 

Raktáron lévő árut 12 óra előtt érkező megrendelés esetén a megrendelés napján feladjuk, nem raktári árukat a hozzánk történő beérkezés napján adjuk át a DPD-nek. A kiszállítás a feladást követő munkanapon történik 8-18 óra között.

 

Ha olyan terméket rendelsz ami nincs raktáron státuszban van, jellemzően a következő munkanapon megkeresünk emailben vagy telefonon, hogy tájékoztassunk, mikorra számíthatsz a megrendelt árura.

 

10. Fogyasztó elállási joga: A távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó jogszabálya alapján a vevőnek lehetősége van a vásárolt áru átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

 

Az elállási jogodat

  • a) a terméknek,
  • b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, az általad történő vagy az általad megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül és a szerződés megkötésétől a termék átvételéig is gyakorolhatod.

 

Az elállási jogodat a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében található minta felhasználásával vagy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal írásban, az Ecomatic Kft. 6000 Kecskemét, Serfőző u. 1. szám alatti székhelyére az elállási határidőn belül elküldött nyilatkozattal gyakorolhatod. Javasoljuk, az elállást olyan módon gyakorold, hogy annak időpontját igazolni tudd arra az esetre, ha valamilyen okból nyilatkozatod hozzánk mégsem jutna el (pl. ajánlott, tértivevényes küldemény).

 

Nem gyakorolhatod elállási jogod:

  • a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát
  • .

 

A h) pontban meghatározott esetben az elállási/felmondási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

 

A fenti felsorolás a teljes jogszabályi rendelkezést tartalmazza, ezért találsz benne olyan esetköröket is, amelyek az Ecomatic Kft. tevékenységét nem érintik.

 

Az elállástól számított 14 napon belül visszatérítjük részedre az adásvétellel összefüggésben általad megfizetett teljes összeget. Ha azonban kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál, akkor annak többletköltségét nem kell visszafizetnünk.

 

Az elállás gyakorlásától számított 14 napon belül vissza kell küldened nekünk a terméket, amelynek megtörténtéig vagy kétséget kizáró igazolásáig visszatarthatjuk a részedre visszajáró összeget.

 

A terméket saját költségeden kell visszajuttatnod a 6000 Kecskemét, Serfőző u. 1. alatti székhelyünkre, egyéb költség az elállással kapcsolatban nem terhel. Abban az esetben, ha a termék visszaszállítását kérésedre mi rendeljük meg a DPD futárszolgálatnál a visszaszállítás költsége 2500Ft, amelyet szintén neked kell megfizetned. Az Ecomatic Kft. követelheti a fogyasztótól a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést, továbbá azzal összefüggésben keletkező egyéb kárainak megtérítését.

 

Amennyiben az adásvételi szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, akkor az elállási jog gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja. Járulékos szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely távollévők között kötött szerződéshez kapcsolódó egyéb termék értékesítésére vagy szolgáltatás nyújtására irányul, amelyet az Ecomatic Kft. vagy megbízása alapján harmadik személy nyújt.

 

11. Kötelező csere: Hibás teljesítés esetén vásárlóink kérhetik a készülék cseréjét.

 

Amennyiben igényüket írásos formában, vagy személyesen a 6000 Kecskemét, Serfőző u.1. alatti székhelyünkön bejelenthetik a vásárlást követő 3 munkanapon belül, úgy a cserére kötelezettséget vállalunk, ha a szerviz vagy disztribútor a hibás teljesítést elismeri.

 

A hibás készüléket telephelyünkön tudjuk átvenni, majd visszajuttatjuk a gyártó által előírt szervizbe vagy disztribúcióba ahol jóváhagyják vagy elutasítják a panaszt. Ezek után kerülhet sor a cserére, de mindenképp a törvényesen előírt 3 munkanapon belüli bejelentés esetén. A csere elengedhetetlen feltétele, hogy a termék abszolút karc- és sérülésmentes állapotban, hiánytalan és ép csomagolásban kerüljön vissza hozzánk.

 

Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk a terméket kicserélni. Garanciális csere esetén ingyenesen hozzuk-visszük a készüléket.

 

12. Garanciális és egyéb szerviz feladatok ellátása

 

Az általunk forgalmazott termékek mind hivatalos magyarországi gyártói jótállással (hétköznapi szóhasználatban: garanciával), valamint a jogszabályok által biztosított kellékszavatossággal és termékszavatossággal rendelkeznek. Jelen ÁSZF 2. számú melléklete tartalmazz általános tájékoztatást a jótállásról, kellék- és termékszavatosságról, amely minden esetben az adott terméklapon található és/vagy onnan elérhető szabályokkal együtt alkalmazandó. Eltérés esetén, a terméklapon található és/vagy onnan elérhető rendelkezések irányadók.

 

A jótállás a gyártók által megjelölt garanciális időn belül, csak a márkaszervizekben érvényesíthetők! A márkaszerviz elérhetőségét a termék mellé kapott garanciajegyen találod meg.

 

Garancia időn túli meghibásodás esetén is biztosítjuk a készülék alkatrész ellátását és javítását az aktuális szervizdíjak alkalmazásával. Felmerülő problémák esetén az alábbi elérhetőségeken szívesen segítünk:

 

13. Észrevételek és panaszkezelés

 

Bármilyen észrevételedet Az Ecomatic.hu oldalain megjelenő tartalommal kapcsolatban a következő email címen fogadjuk: info@ecomatic.hu

 

A létrejött szerződéssel és a jogviszonnyal, valamint az Ecomatic Kft-vel kapcsolatban felmerült panaszaidat a Kft. 6000 Kecskemét, Serfőző u. 1. szám alatti székhelyére, vagy a info@ecomatic.hu e-mail címre küldött leveledben közölheted. A panaszügyintézés társaság székhelyén történik az ügyvezető ellenőrzése mellett és utasításai alapján. Telefonos ügyfélszolgálatunk igénybevételével a hét minden munkanapján 10-16 óra közötti időszakban van lehetőség telefonos panaszkezelésre a +36 30 3753153-as telefonszámon, valamint személyes ügyfélfogadásra a székhelyünkön előzetes időpont egyeztetés alapján van lehetőség.

 

Vevőszolgálatunk címe ahol a fogyasztói kifogásokat kezeljük: 6000 Kecskemét, Serfőző u. 1.

 

Amennyiben panaszodat nem sikerül számodra megnyugtatóan rendezni, akkor a 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. szám alatt működő Bács-Kiskun megyei Békéltető Testülethez fordulhatsz panaszoddal.

 

14. Személyes adatok kezelése

 

Számunkra elsődleges szempont az általad rendelkezésre bocsátott személyes adatok védelme. Ezért személyes adataidat bizalmasan, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeljük, gondoskodunk azok biztonságáról, azokat csak a létrejött szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben használjuk fel és adjuk át közreműködőinknek.

 

A megrendelés elküldésével kijelented és elismered, hogy a honlapunkon elérhető adatkezelési tájékoztatót elolvastad, annak tartalmát magadra nézve kötelezőnek ismered el és a tájékoztatóban rögzített célra és ideig hozzájárulsz személyes adatainak a Ecomatic Kft. általi kezeléséhez.

 

A személyes adatok kezelésével és védelmével kapcsolatban a jelen ÁSZF-ben és az adatkezelési tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekben az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

15. Egyéb rendelkezések

 

Tájékoztatunk, hogy a Ecomatic Kft. tevékenységére magatartási kódex nem vonatkozik.

 

Kecskemét, 2016.01.31.